Керівник

Два людських винаходи можна вважати найскладнішими: мистецтво управляти й мистецтво виховувати. 

Контрольно-аналітична діяльність (далі у всіх публікація - КАД) заступника директора школи з виховної роботи 

Школа є демократичним закладом! 
Ми навчаємо всіх, хто до нас приходить. Проте в наші дні школа стає самостійною, а це означає, що вона повинна стати ще й більш соціально відповідальною. Ми повинні швидко адаптуватись до нових тенденцій та на їх основі створювати нові моделі діяльності. 
Надаючи освітні послуги, школа існує, перш за все, для людей, має своє обличчя, свою поведінку, свою манеру реагування на зовнішні “подразники”, неповторну індивідуальність, можливості, здібності, уміння, компетентність, і, звичайно ж, створює власну конкурентоспроможність. 
Школа розвивається за своїми особливими, притаманними тільки їй внутрішніми закономірностями. І саме їх потрібно обов’язково враховувати у процесі 

УПРАВЛІННЯ

     Управління школою - складний динамічний процес, який включає в себе визначення мети й встановлення конкретних завдань, вивчення й аналіз існуючого рівня виховної роботи, пошуки шляхів удосконалення системи діяльності школи, ефективного використання засобів виховання, координацію зусиль всього педагогічного колективу й управлінського персоналу, прийняття управлінських рішень, ведення ділової документації школи. 
     Доцільність і ефективність управлінської діяльності адміністрації школи багато в чому залежить від правильного розподілу обов’язків та належної 

КОНТРОЛЬНО-АНАЛІТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАСТУПНИКА ДИРЕКТОРА З ВИХОВНОЇ РОБОТИ 

1   
Детальніше про це читаємо тут: «Основні елементи та методи КАД» 
1   
 Про теоретичні засади контрольно-аналітичної діяльності заступника директора з виховної роботи читаємо детальніше тут - «Аналітична діяльність» та тут - «Контроль» 
1    
Про інновації у контрольно-аналітичній діяльності заступника директора з виховної роботи читаємо тут – «Інновації» 
1   
Із практичними рекомендаціями щодо провадження контрольно-аналітичної діяльності заступника директора з виховної роботи знайомимось тут: «Практичні рекомендації» 
     Додаткову інформацію щодо провадження контрольно-аналітичної діяльності заступника директора з виховної роботи можна почерпнути в таких джерелах: 
- 1. Горська Г., Чуракова Р. Організація навчально-виховного процесу в школі.
- 2. Єльнікова Г.В. Наукові основи управління школою.
- 3. Звєрєва В. Організаційно-педагогічна діяльність керівника школи.
- 4. Шубін М.А. Внутрішкільний контроль.
- 5. Шкільний світ «Завуч», «Положення про форми і види внутрішньо-шкільного інспектування. Загальні положення, мета і завдання, алгоритм здійснення внутрішньо-шкільного інспектування, форми і види внутрішньо-шкільного інспектування»
- 6. Інтернет джерела:
http://www.moippo.mk.ua
http://dihtyarivkanvk1.jimdo.com
http://mnmc-nikolaev.at.ua
http://kozinkolegium.ucoz.org

Немає коментарів:

Дописати коментар